ABS Swim School

Posiadamy wieloletnie w doświadczenie w zakresie nauki pływania, zarówno dzieci jak i dorosłych oraz kobiet w ciąży. Wiemy jak ważny jest ruch i zdrowy styl życia. Jesteśmy świadomi także, jak ważna jest rehabilitacja w wodzie po urazach i operacjach, dlatego ściśle współpracujemy z fizjoterapeutami.

LEKCJE PŁYWANIA W ABS SWIM SCHOOL

Człowiek rodzi się z odruchem pływania, ale jeżeli w dzieciństwie odruch ten nie jest podtrzymywany, łatwo zanika. W pewnym momencie musimy więc na nowo uczyć się poruszania w wodzie. Warto zdobyć tę umiejętność, bo pływanie to zdecydowanie najdoskonalsza forma aktywności, odpowiednia dla osób w każdym wieku, w tym również chorych. Nie obciąża układu ruchu, a wysiłek rozkłada się równomiernie na całe ciało, przez co nie męczy tak jak tradycyjna gimnastyka.

Ruch w wodzie znakomicie wpływa na zdrowie, modeluje sylwetkę bez obciążania kręgosłupa i stawów, wzmacnia mięśnie, poprawia krążenie, zmniejsza obrzęki. Pływanie to również najlepszy trening cardio, znakomicie zwiększa wydolność serca i zwiększa ogólną pojemność płuc. W czasie pływania zaniedbanie partie mięśniowe mają okazję zostać zaktywowane do pracy, co zapewnia ich równomierny rozwój. Pływanie jest rodzajem treningu aerobowego, podczas którego mięśnie otrzymują dużą dawkę tlenu niezbędnego do spalania zapasów energii. To powoduje, że częste pływanie jest również najskuteczniejszym rodzajem sportu w walce z nadwagą.

Naszym nadrzędnym celem jest skuteczna nauka i doskonalenie technik pływackich w przyjaznej atmosferze , przy jednoczesnym zapewnieniu bezpieczeństwa naszym podopiecznym. Nie mniej ważnym elementem nauki jest także kształtowanie postawy poszanowania zasad bezpieczeństwa nad wodą. Obejmuje to między innymi zdolność oceny swoich umiejętności pływackich oraz odpowiedzialne i rozsądne zachowania w wodzie.

Najważniejsze zasady bezpieczeństwa nad wodą:

  1. Unikaj kąpieli w miejscach niestrzeżonych. Nie pływaj w miejscach, gdzie kąpiel jest zakazana. Jeśli jednak korzystasz z niestrzeżonych kąpielisk – sprawdź głębokość, strukturę dna i znaki bezpiecznej kąpieli.
  2. Pamiętaj, że materace dmuchane, kółka, rękawki i inne zabawki służą do zabaw przy brzegu i nie są sprzętem ratunkowym.
  3. Używaj kremu z filtrem oraz pij wodę najlepiej niegazowaną
  4. Nie wykonuj skoków do wody nie znając dna, nigdy nie wiadomo co jest na dnie. Teren pod wodą może okazać się dość płytki lub nierówny. Pod wodą mogą znajdować się skały, gałęzie drzew lub szkło
  5. Będąc z rodziną lub w grupie zawsze czuwaj nad osobą która weszła do wody, spójrz co jakiś czas na wodę aby sprawdzić w którym miejscu pływa osoba z twojego otoczenia.
  6. Jeśli zauważysz że ktoś się topi, nie podpływają bezpośrednio do takiej osoby, zawołaj ratownika lub spróbuj rzucić przedmiot którego tonący może się złapać.

 Zapisy na nowy sezon startują od 1 sierpnia 2022

Na hasło : „ ABS Swim School” otrzymasz 50 zł zniżki oraz firmowy czepek  (przy wykupieniu minimum 10 zajęć)

 

 

Dane kontaktowe

Najnowsze wydanie

Bądź na bieżąco z nowinkami dziecięcymi, zajrzyj do najnowszego Magazynu i zobacz ile ciekawych informacji dla Ciebie przygotowaliśmy. Pobierz Magazyn na telefon lub tablet i zawsze miej go przy sobie.

Aktualności

Inne Firmy